Felanmälan

Här hittar du hur du gör felanmälan till Sölvesborg Energi.

Gator, gång- och cykelvägar

Felanmälan av gator och gång- och cykelvägar görs i första hand via e-tjänsten för felanmälan.länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Gatubelysning

Felanmälan av gatubelysning görs i första hand via e-tjänsten för felanmälan.länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Gatusopning

Felanmälan av gatusopning görs i första hand via e-tjänsten för felanmälan.länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Snöröjning, vinterväghållning, halkbekämpning

Felanmälan av snöröjning, vinterväghållning och halkbekämpning görs i första hand via e-tjänsten för felanmälan.länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Vatten och avlopp

Felanmälan av vatten och avlopp görs i första hand via e-tjänsten för felanmälan.länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster

Strömavbrott

Kontrollera först att strömavbrottet beror på ett avbrott i elnätet. Om så är fallet, ta reda på vem som är nätägare där du bor.

Om Sölvesborg Energi är din nätägare, gör du din felanmälan till kundservice under kontorstid, och till vårt journummer utanför kontorstid.

Bredband, TV och telefoni via fiber

Kontakta din tjänsteleverantörlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster som i sin tur kontaktar kommunikationsoperatören Zitius och nätägaren Sölvesborg Energi vid behov.

Relaterade kontakter

Senast uppdaterad: 22 juli 2020

Kundservice